Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

vrijdag 21 oktober 2011

Golven

Ineens zit er weer een patroon in mijn hoofd en moet ik het uitproberen op papier.
Het ontwerpen ervan heeft me niet zoveel hoofdbrekens bezorgd als het bedenken van een naam voor dit nieuwe patroon.

Hieronder vind je hoe het stap voor stap getekend kan worden.


Suddenly there's a new pattern in my head and I have to try it out on paper.
Designing the tangle was not as difficult as giving it a name.
FinalyI gave it the name Golven, witch is the dutch word for Waves.

Here 's the step by step drawing of it.

8 opmerkingen:

  1. Thank you for the beautiful addition to my Zentangle vocabulary.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a fun tangle. Do you draw the wavy lines one section at a time or do you go all the way across the tangle to achieve the wave?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuk patroon bedacht, en een originele nederlandse naam.
    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am going to really like doing this tangle!!! Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een nieuwe tangle met een Nederlandse naam moest ik natuurlijk even uitproberen! Het is een veelzijdig patroon, ik weet zeker dat ik hem nu vaker ga gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello from the U.S. I love your WAVES tangle and just practiced doing it.

    Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this! Just tried it! Brilliant! Thank you so much!

    BeantwoordenVerwijderen